niedziela, 22 kwietnia 2012

Droga. Prawda. Życie.

Krishnamurti używa sformułowania Pathless Reality. Ponieważ, Prawda to kraina bez dróg. „Ja jestem Drogą, Prawdą i Życiem” -rzekł Chrystus. Ale Panie, nie wiemy dokąd idziesz! Jesteś głęboko we mnie a ja jestem głęboko w Tobie. Nasz droga nie jest drogą, jesteś wędrowcem bez drogi, jesteś Krainą Bez Dróg. Gdy przestanę poszukiwać, gdy zgaśnie pytanie, gdy przestanę pytać co powinienem, a czego nie -ujrzę Ciebie. Tylko ta osoba. Żadnego osiągania, żadnej drogi. Każdy chce osiągać, jedynie Ty, nie chcesz osiągać. Sam bowiem jesteś nie osiąganiem. A nie osiąganie to Prawda. Ciało które jaśnieje blaskiem...

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo mnie zaciekawił Pański blog. Bardzo chętnie nawiązałbym kontakt, także po to, żeby doradzić się w sprawie tekstu, który piszę. Będę wdzięczny za mail: marcin.suskiewicz@imp.ac.at

Eliasz pisze...

Napisałem już maila.